Πέμπτη, Φεβρουαρίου 9

Zastava και πάλι zastava...

...αν είναι να έχω τέτοια προβλήματα.

zastava

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΩ!
Ξέρεις και κάτι; Εχει δίκιο κι ο ANemos και όποιος άλλος έκραξε και θα κράξει γι'αυτή τη μετακόμιση. Ναι, ήθελα ταχύτητα. Ναι, ήθελα ευκολία. Ναι, ήθελα χρηστικότητα.

...
Αλλά, ΟΧΙ δεν ήθελα λογοκρισία. Δεν καταλαβαίνω γιατί έκλεισε (μου κλείσανε) το blog. Δεν καταλαβαίνω τι θα πει "This blog has been archived or suspended". Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έλαβα κανένα ενημερωτικό email.

Να βράσω και τα comments και τις κατηγορίες και την ταχύτητα και το μαύρο μου template και όλα τα καλούδια.

...
Και η καμπάνια υπέρ πίστεως και πατρίδας, ιδανικών κλπ; Τι έγινε το "πάρτε τα μπογαλάκια σας κι ελάτε από δω"; Το κάνω γαργάρα και το καταπίνω. Και θα βγάλω και ένα post ανακοίνωση/συγγνώμη σαν αυτό της βοδα που θα ζητώ άφεση αμαρτιών από τους bloggers που κούρασα και έπρηξα τα σηκώτια με το "μπες-βγες" και "από κι από κει".

...
Πέρα από την πλάκα, εγώ θα μείνω με την απορία και ένα τεράστιο φωτεινό ερωτηματικό πάνω από το κεφάλι για το τι στον κόρακα συνέβει και έκλεισε το blog μου. Μπορείς να μου πεις;
Γιατί μόνο μια λέξη μου έρχεται στο μυαλό.

&^$&^% ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ
Και για πες μου και κάτι άλλο. Σε ποιά εποχή επιστρέψαμε και δεν το πήρα χαμπάρι; Ούτε στην περίοδο του 9/11 δεν έκλεισαν blogs. Ούτε στους Ολυμπιακούς της Αθήνας.

Τώρα τι έγινε; Δημοσιεύτηκε κάτι που δεν έπρεπε; Και που είναι οι κανόνες του "δεν πρέπει" να τους διαβάσω, να ξέρω;

...
Το είχαμε ζήσει και παλιότερα το παραμύθι,
freedom
αλλά εκεί ήταν απλά μια ανευ λόγου και αιτίας απαίτηση μέσω email. Τώρα; Τώρα τι είναι; Είπες κάτι και μπραφ! πάει το μαγαζάκι; Ετσι είναι τώρα το παιχνίδι; Μυρίζει Χούντα να ανοίξω το παράθυρο;

Πρόβλημα είχαν κι άλλοι, ακόμη και στο blogspot. Ηταν όμως θέμα template κι όχι περιεχομένου, πόσο μάλλον δικαιώματος χρήσης της υπηρεσίας.

...
Καμιά ιδέα κανείς;

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ;
Από όσο μπορώ να ξέρω όχι. Τουλάχιστον δεν είναι του συστήματος, καθώς όλα τα άλλα γουορδπρετς είναι ονλάιν και δουλεύουν ενώ η διαδικασία αλλαγής pasword (αν έχουν το θεό τους) λειτουργεί κανονικά.

Με έχει κουράσει πολύ αυτό, και φαντάζομαι κι όσους είχαν link σ'αυτό το blog και το άλλαξαν ξανά και ξανά. Αλλά δεν έχει να κάνει μόνο αυτό.

Το θέμα λογοκρισία
(αν επαληθευτεί 100%) μου κάθεται στο στομάχι.
...

ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ;
Συνεχίζουμε. Με κάθε τρόπο. Και με κάθε μέσο.


Αν μας απαγορεύουν την Ferrari θα πάμε με το Zastava.




....



Καληνύχτα.



upd. Και με toyota και με VW.

Το άλλο μια φορά θα το ξανανοίξω....




upd2.
Αγαπητό γουόρντπρες,

θέλω το blog μου πίσω!!!

9 σχόλια:

Beta Blank είπε...

κοίτα, τόσοι κομπιουτεροφρίκς κυκλοφορούν εδώ. Φτιάχνουν αυτοί έναν δικό τους μπλόγκερ/γουόρντπρες, τσοντάρεις εσύ τα τεμπλέιτς, τσοντάρουμε και μερικοί ακόμα το κεφάλαιο, κι ανοίγουμε δικό μας μαγαζί.

Αφού στο μπλογκο-στρουμφοχωριό έχει απ'όλα, ας τα βάλουμε να δούμε.

Ιδέα είναι, μη βαράτε ρεεεε...

amvro είπε...

δοκίμασες καθόλου να κάνεις παιχνίδι με html στη ferrari?μου φαινόταν λιγότερο flexible? ισχύει?

Nassos K. είπε...

οκ ειναι τζάμπα κι η φεράρι αλλά δεν περίμενω να θέλει fine tuning.

τουλάχιστον όχι να σπάσει έτσι.

λόγω free hosting δεν μπορώ να πειράξω την html αλλά προτιμώ να βρω μια πλατφόρμα της προκοπής αν ειναι ;)

σωστά Mia Ou;

Ανώνυμος είπε...

A sta diala re μπουγατσομπανάνα!

ANemos είπε...

Εγώ καλά σου τα ΄λεγα και τα 'λεγες παράλογα!

(Πάντως επανήλθε η μουγκο-φεράρι σου!)

Oneiros είπε...

Επανήλθε!

Άκου τη Μία Ου, σου τα λεγα κι εγώ.

Ttallou είπε...

Λες να είναι δάκτυλος της Vodafone για το πρόσφατο post Vodafone Spyline?

Nassos K. είπε...

Δεν ξέρω ποιος δάκτυλος είναι πάντως επέστρεψε.

Είμαι σε αναζήτηση σοβαρού server για φιλοξενία του. Καμιά ιδέα;

Παράλογα ξεπαράλογα, πίσω στα 400 άλογα!

vatraxokoritso είπε...

σημασία έχει που γράφεις?
ή τι γράφεις..
πως το δείχνεις?
ή τι δείχνεις.
είμαι άσχετη από τεχνολογία οπότε όσα περισσότερα μου δώσεις τόσο χειροτέρα για μένα..
σαν να οδηγεί Ferrari ένα 5χρονο..αντε κάτσε κάπου γιατί μια εδώ μια εκεί τον παπά καταλήξαμε να παίζουμε πατριώτη μ.