Πέμπτη, Δεκεμβρίου 2

κιλλ τιβί

...και άλλο ένα τεύχος πήρε το δρόμο του για το τυπογραφείο.
~
Τεύχος τιβί (τηλεόραση)
~
Δεν ξέρω αν επιρρέαστηκα εγώ από τις κουβέντες των τελευταίων ημερών (λόγω θέματος) ή αν επιρρεαστήκαμε από την άθλια κατάσταση της τηλεόραση (και δεν εννοώ της συσκευής) και καταλήξαμε σ' αυτό το θέμα. Ισως έβαλε το χεράκι του και το mega και το αφιέρωμα στα 15χρονα του.
~
Don't you wish there were a knob on the TV to turn up the intelligence? There's one marked 'Brightness,' but it doesn't work.
Gallagher
~
Πάντως τις τελευταίες εβδομάδες κάθομαι μπροστά στην τηλεόραση για ελάχιστα και πολύ συγκεκριμένα προγράμματα (Ολα 5, Φάκελοι, 504 χλμ βόρεια της Αθήνας, ντοκιμαντέρ ΝΕΤ, champions league).
Χθες συγκεκριμένα, η τηλεόραση δεν είχε τίποτα (πόσες φορές το έχετε πει αυτό;). Γύρισα να δω και το ματς στο mega αλλά... άστο καλύτερα.
Καλύτερα να παίξω fifa. Μετά τα 2 παιχνίδια που έπαιξα (για την ιστορία το ένα το κέρδισα και στο άλλο έφερα ισοπαλία), σκέφτηκα να δω κανα DVD.
Προτίμησα να διαλέξω κάποιο που έχω ξαναδεί, ωστε αν νυστάξω, να το κλείσω χωρίς βάρος στη συνείδησή μου (;).
Μπροστά μου ήταν το Kill Bill. Προσπαθώ να συγκρατηθώ και να μην αρχίσω να λέω για το πόσο μου άρεσε και προχωράω στην σκηνή του splatter όπου η (αγαπημένη) Uma "τα βάζει" με τους crazy-88.
~
Και καταθέτω την απορία και ευχή μου, για την οποία σας κούρασα με όλα τα προηγούμενα:
Μπορεί κάποιος να ρίξει στην τηλεόραση μου μια Uma με ένα σπαθί Hatori Hanzo, με ένα αυτόματο, με ένα μπαζούκα, και να καθαρίσει τους crazy-1000000088 που αρμενίζουν στους δέκτες μας και ξερνάνε κάθε είδους ανούσια χαζομάρα, κακοηθή κουτσομπολιό, και δήθεν έγκειρη ενημέρωση;
~
Viva Black Mamba. ΚΙΛΛ ΤΙΒΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια: