Ψάχνοντας τρόπους να πουλήσει την νέα της φορητή συσκευή στους κατοίκους μεγάλων πόλεων, η Sony προσέλαβε graffiti artists.
Τους ανέθεσε να "ζωγραφίσουν" στους τοίχους των New York, Chicago, Atlanta, Philadelphia, Los Angeles και Miami, με το δικό τους στυλ, χαρακτήρες παιδιών που παίζουν με το PSP. Φαντάστηκε πως είναι κουλ;
Της γύρισε όμως μπούμεραγκ, καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που γέλασαν και κορόιδεψαν την προωθητική αυτή ενέργεια της Sony, ειδικά μετά το ντόρο που έγινε με την αποκάλυψη της εγκατάστασης rootkits στους υπολογιστών των αγοραστών μουσικών CD. Η όλη καμπάνια του PSP φαίνεται να χλευάζεται από πολλούς στο internet, καθώς την θεωρούν μια προσπάθεια εξαγοράς της αξιοπιστίας της street art.
από το Wired.com
1 σχόλιο:
They just don't get it... Ευτυχώς, στο συγκεκριμένο segment της αγοράς, υπάρχει γοργή δικαιοσύνη μερικές φορές. Αν και τελικά, οι εργαζόμενοι θα την πληρώσουν πάλι.
"I'll teabag a mime"
Deep poetry! Ωραίος ο defacer' ο δρόμος έχει τη δική του δικαιοσύνη.
Δημοσίευση σχολίου