
Ορίστε μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία και πληροφορίες, που σαν designer, θα πρέπει σίγουρα να έχει στο νου σου. Αυτά τα δύο φυλλάδια από το Sappi (.pdf), το Life with Print - Europe [2004] και το Life with Print - North America [2004] περιέχουν πληροφορίες για την αξία των έντυπων μέσων και έχουν μια πολύ καλή ανάλυση γι'αυτά. (Το αντίστοιχο Power of Print - Southern Africa δεν έχει τόσο ευανάγνωστα γραφήματα αλλά αν προσπαθήσεις μπορεί να βγάλεις κάποια άκρη).
Για παράδειγμα:
Ποιό μέσο περιέχει πληροφορίες για τις οποίες ενδιαφέρεστε περισσότερο;
Ραδιόφωνο : 8%
Internet : 24%
Τηλεόραση : 30%
Εφημερίδες : 36%
Περιοδικά : 45%
Σε ποιό μέσο η διαφήμιση έχει μεγαλύτερη "αίγλη";
Internet : 6%
Καλωδιακή TV : 16%
Network TV : 34%
Περιοδικά : 44%
Μη ξεχάσεις να δεις τη σύντομη ad campaign (.swf) της Sappi , που υπερασπίζεται τα έντυπα μέσα (ειδικότερα τα περιοδικά) με μερικές έξυπνες ατάκες, όπως:
"How can something that does not move be so moving? How can something that makes no sound say so much? That's the power of print."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου