« Home | Bastard #2 » | Toca Me Magazine » | Αιμοδοσία » | Διαγωνισμός iTunes » | Δεν φοβόμαστε .com » | World Usability Day » | Χρόνια Πολλά » | anOTHER T.SHIRT COMPETITION Our COMPETITION is a r... » | Beginner's Guide to Creating Web Pages » | Το σχήμα του ήχου »

Τετάρτη, Ιουλίου 13

» Must read 4 designers

zines

Ορίστε μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία και πληροφορίες, που σαν designer, θα πρέπει σίγουρα να έχει στο νου σου. Αυτά τα δύο φυλλάδια από το Sappi (.pdf), το Life with Print - Europe [2004] και το Life with Print - North America [2004] περιέχουν πληροφορίες για την αξία των έντυπων μέσων και έχουν μια πολύ καλή ανάλυση γι'αυτά. (Το αντίστοιχο Power of Print - Southern Africa δεν έχει τόσο ευανάγνωστα γραφήματα αλλά αν προσπαθήσεις μπορεί να βγάλεις κάποια άκρη).

Για παράδειγμα:
Ποιό μέσο περιέχει πληροφορίες για τις οποίες ενδιαφέρεστε περισσότερο;
Ραδιόφωνο : 8%
Internet : 24%
Τηλεόραση : 30%
Εφημερίδες : 36%
Περιοδικά : 45%

Σε ποιό μέσο η διαφήμιση έχει μεγαλύτερη "αίγλη";
Internet : 6%
Καλωδιακή TV : 16%
Network TV : 34%
Περιοδικά : 44%

Μη ξεχάσεις να δεις τη σύντομη ad campaign (.swf) της Sappi , που υπερασπίζεται τα έντυπα μέσα (ειδικότερα τα περιοδικά) με μερικές έξυπνες ατάκες, όπως:

"How can something that does not move be so moving? How can something that makes no sound say so much? That's the power of print."
By Nassos K. @ 7/13/2005 11:35:00 π.μ.
_