Τρίτη, Νοεμβρίου 1

Glengarry Glen Ross

Απ'τις ταινίες διαμάντια που τις έχεις στη συλλογή σου και δεν τις βλέπεις, μέχρι που φτάνει μια άσχετη στιγμή και πατάς το play.

glengarrygr42988

Το Glengarry Glen Ross το είδα καταλάθος. Γιατί εκείνη τη στιγμή ήμουν κουρασμένος για οτιδήποτε και το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι να δω κάποια ταινία. Ανάμεσα στα διάφορα DVD (αγορασμένα και μη) εμφανίστηκε κι αυτό. Δεν το είχα δει. Το είχα για καλή ταινία, λόγω casting, λόγω κριτικών του θεατρικού, γενικά... "αίσθηση" καλής ταινίας.
Williamson: [handing Roma lead cards] I'm giving you three leads...
Ricky Roma: Three? No, I count two.
Williamson: There's three leads there.
Ricky Roma: "Patel"? Fuck you. Fucking Shiva handed this guy a million dollars, told him "Sign the deal!" he wouldn't sign. And the god Vishnu too, into the bargain. Fuck you, John! You know your business, I know mine. Your business is being an asshole. I find out whose fucking cousin you are, I'm going to go to him and figure out a way to have your ass - fuck you!
[throws the cards at Williamson]
Ricky Roma: I'm waiting for the new leads.
Εκανα λάθος τελικά. Είναι πάρα πολύ καλή ταινία. Δεν είναι μόνο οι εκπληκτικοί Jack Lemmon, Al Pacino, Ed Harris, Alan Arkin, Kevin Spacey και Alec Baldwin, αλλά η εξέλιξη της ιστορίας και μάλιστα με ένα πολύ σκληρό και δυνατό σενάριο. Ανήκει σίγουρα στην ενότητα Great Movies with Great Cast, μαζί με τις Pulp Fiction, JFK, Unforgiven, The Usual Suspects, κλπ., και αξίζει να την δεις αν δεν το έχεις κάνει ακόμη. Σε κάποια άσχετη στιγμή, πάτα το play.

A Story For Everyone Who Works For A Living

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...Καμια φορά συμβαίνει και το άλλο: Να έχεις 1.000 DVD που να μη βλέπεις ποτέ και με το που βάζει κάποια από τις ταινίες που έχεις στην τηλεόραση να κάθεσαι να τη βλέπεις. Μου συνέβη προχθές με το Οικόπεδα με θέα.

Ανεξήγητα βλακώδες. Μάλλον είμαι πολύ απάλευτος.

Zpi είπε...

Lefty στανταρ συμβαίνει αυτό που μόλις περιέγραψες. Πραγματικά νιώθω κι εγώ πολλές φορές ηλίθιος όταν βλέπω στην τηλεόραση ταινία που σνομπάρω εδώ και καιρό να δω στο dvd, αλλά συμβαίνει.

Το έργο το είδα χθες στο βιντεο, το έγραψα την Παρασκευή. Πραγματικά εξαιρετικό, ενθουσιάστηκα. CM εκτός από το casting πρέπει να σημειωθεί και η ιδιαίτερη οπτική του David Mamet. Ο άνθρωπος έχει βάλει την υπογραφή του κανονικά και με το νόμο. Η ταινία είναι Mamet.
Καταπληκτικό καταπληκτικό καταπληκτικό
Ακόμα το έχω μεσα στο μυαλό μου.

Ντροπή σας ολονούς που είχατε τόσο καιρό το dvd και δεν το βλέπατε. Εγώ απλώς αγνοούσα την ύπαρξη της ταινίας
φτου


ΥΓ: CM thx η συμβουλή σου χθες έδωσε λύση

Nassos K. είπε...

lefty,
εμένα μου σημβαίνει να βλέπω πως έχει μια ταινία στην TV και την άλλη μέρα να τη νοικιάζω γιατί δεν μπόρεσα να τη δω.
Ποιος είναι πιο απάλευτος;

zpi,
Συμφωνώ ma nigga. Είναι Mamet.

ΥΓ: No need to thnk me.