Τρίτη, Νοεμβρίου 29

Xmas05

Μια που ο δήμαρχος Βασίλης τα έσταξε χθες, και έκαψε λαμπάκια και πυροτεχνήματα, και έβαλε το Σάκη να τραγουδίσει και να ανάψει το δέντρο, και το καράβι, και τη φάτνη, και όλα τα άλλα, και προσπαθεί να μας βάλει από τέλη Νοέμβρη στο "πνεύμα των Χριστουγέννων", μπας και ξεχάσουμε ό,τι γίνεται γύρω μας και φορέσουμε το χαζοχαρούμενο χαμόγελο των ιθαγενών που τους κουνάνε μπιχλιμπίδια, είπα να ακολουθήσω τις οδηγίες της πολιτείας και να βάλω κι αυτό το blog στο πνεύμα με ένα πολύ ωραίο τραγούδι.

South Park - Merry Fuckin' Christmas
The file will be available for 7 days or a limited number of downloads.

Οχι δεν θα κρεμάσω φωτάκια στο blog. Ναι θα στολίσω δέντρο. Δεν έχω πρόβλημα με τις γιορτές, μ'αυτό το "ψεύτικο" των Χριστουγέννων έχω. Τα έλεγα και πριν ένα χρόνο. Τσινγκλ Μπελς (ή απλά δεν μου αρέσουν τα Xmas). Και μου έρχεται πάλι στο νου εκείνο το comment του Ναυ, το κείμενο του Σταμάτη Φασουλή "Πέφτει το δέντρο".
Γέμισε η βεράντα σπασμένα γυαλιά, νερά, μήλα, έλατα και φωτάκια με κόπο αποκτηθέντα, που στην επαφή τους με το υγρό στοιχείο κάνανε ένα μπρααφ κι έπεσε ο γενικός και βρήκαμε το σκοτάδι μας και ησυχάσαμε..
υγ. Δεν σε ξέχασα
Tu m'estas dando m'estas dando mala vida.

υγ2. Αη Βασίλη ήμουν καλό παιδί
Ξέρω τι θέλω για δώρο

Δεν υπάρχουν σχόλια: