Δευτέρα, Νοεμβρίου 7

Οπτική επικοινωνία και χιούμορ

Στη διαφήμιση όλα είναι το concept. Οι τύποι που αναλάβανε το γερμανικό Playboy σίγουρα είχανε κέφια!

clip_image001
κάνε κλικ για μεγέθυνση

Η παραπάνω διαφήμιση εμφανίστηκε στους δρόμους της Γερμανίας, τυπωμένες σε ειδικό χαρτί και με ειδικό μελάνι που αντιδρά στη βροχή. Το σλόγκαν είναι "Guys, pray for rain". Στη παραπάνω φωτογραφία είναι η διαφήμιση σε στεγνή κατάσταση. Και έτσι οι Γερμανοί προσευχήθηκαν να βρέξει...

Το αποτέλεσμα της διαφήμισης αφού έβρεξε!

Σου είπα να μάθεις το χορό της βροχής...

1 σχόλιο:

Nassos K. είπε...

Μα τόσο ΣΕ άρεσε η λέξη;
;)

Βλέπε να μαθαίνεις!