And thems the breaks for we designer fakes. We need to concentrate on more then meets the eye.
Τρίτη, Αυγούστου 16
Death's Design or Human's Stupidity?
...το συγκεκριμένο αεροπλάνο είχε παρουσιάσει προβλήματα στο σύστημα αποσυμπίεσης και για το λόγο αυτό είχε σταματήσει τις πτήσεις για αρκετό διάστημα...
# # #
αχ, Σάμινα...
update: Παράκληση προς εν ζωή ακόμη μπλόγκερ. Κι αν λυπάσαι, κι αν πονάς, κι αν τα λόγια δεν σου φτάνουν, σκληρή η ζωή το ξέρω, μα η φωτογραφίες μόνο στιγμές ξεκλέβουν, επαναφέρουν αισθήματα και όχι ανθρώπους. Κατέβασε την φωτογραφία που κόμπο μας κάνει το στομάχι. Φτάνει.
update2: Ερωτήματα. Και ποιός θα τα απαντήσει;
01. Τι συνέβη το βράδυ του Σαββάτου στην προτελευταία πτήση του μοιραίου Boeing και γιατί ο κυβερνήτης αρνήθηκε να πετάξει το αεροσκάφος και κλήθηκε εφεδρικός;
02. Ποιο είναι το πόρισμα της έρευνας για το πρόβλημα αποσυμπίεσης και κλιματισμού που διενεργήθηκε από την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Δυστυχημάτων και Συμβάντων αναφορικά με την πτήση της Βαρσοβία- Λάρνακα στις 16 Δεκεμβρίου 2004;
03. Ποίος επιδιόρθωνε τα τις βλάβες που εντοπίζονταν στα αεροσκάφη και ποίος πιστοποιούσε ότι επιδιορθώθηκαν;
04. Γιατί τους τελευταίους μήνες υπάρχει αλλαγή μηχανικών και υπευθύνων τεχνικών στην εταιρεία;
05. Ποιοι και υπό ποίες συνθήκες έδωσαν τις άδειες για πλήρωμα, κυβερνήτες, μηχανικούς αεροσκαφών; Πληρούνταν τα κριτήρια;
update3: Πόσο μαλάκας είσαι;
update4: Ερώτηση: Ο πρόεδρος της εταιρίας και ο υπεύθυνος μηχανικός που έβαλε την υπογραφή του για να πετάξει το σκάφος, σήμερα το βράδυ, θα κοιμηθούν στο ζεστό κρεβάτι τους κ.Εισαγγελέα; Ε; Ε;;; Αύριο;;;;
update5: Μήπως πρέπει να το ξαναπούμε; Αυτοί που δολοφόνησαν τους 121 ΔΕΝ ήσαν ταλιμπάν αλλά επιχειρηματίες! Οσο για τις δολοφονικές ατάκες των δημοσιογράφων... άσε καλύτερα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
4 σχόλια:
Ξέρω, ξέρω...
"Το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκαλο"...
Αχ, αυτοί είναι οι ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΥΠΟΠΤΟΙ
Ακριβώς ttallou. The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.
Μπορούν να μας πουν επίσης ότι, βασικά, έφταιγε το gremlin που μασάει φτερά, απ' την Ζώνη του Λυκόφωτος, η αντίδρασή μας θα είναι η ίδια. Ανθρωποθυσία στο βωμό της ανθρώπινης ηλιθιότητας και της απληστίας..
Πολύ ταιριαστή η ατάκα του Keyser Soze.
"Helios Airways
Career Opportunities:
B2 Licenced Aircraft Engineers
At Helios Airways Ltd, based in Cyprus we expect the aircraft we operate to deliver safe and industry-based performance throughout their lifespan. The highly competitive environment in which we operate demands extremely high levels of utilisation from our aircraft, and thus requires the members of our engineering team to be forward-thinking and proactive.
Position Requirements:
*B2 PART/JAR66 Aircraft Maintenance Licence
*Type Ratings on Boeing 737 Classic & 737 Next Generation Aircraft
*Additional B1 coverage will be considered an advantage
*A team player, with excellent interpersonal skills..."
από αγγελία της Helios Airways στο ένθετο Καριέρες στην εφημερίδα "Τα Νέα", Δευτέρα 8 Αυγούστου 2005.
Δημοσίευση σχολίου