Πέμπτη, Απριλίου 28

Καλό Πάσχα με όνειρο την Βαρκελώνη

Βαρκελώνη. Πρωτεύουσα της Καταλονίας. Μαγική και αγαπημένη (μόνο δική μου άραγε;). Το case study της Θεσσαλονίκης τα τελευταία χρόνια, έχει τα πάντα και μου έδωσε την εντύπωση ότι την γνώριζα πριν την επισκεφτώ. Η πλατεία Ramplas (η καρδιά της πόλης), το πάρκο Guell και η Sagrada Familia (Gaudi, κρίμα που έφυγες νωρίς), η Μπαρτσελονέτα (η περιοχή πάνω από λιμάνι), το Μουσείο Πικάσο, το γήπεδο της Barca, ένα ποτήρι σαγκριά να συνοδεύει τα πολπίτος, οι Καταλανοί που πίνουν τον καφέ τους και ζουν στα "χαλαρά", μου θυμίζουν μια Θεσσαλονίκη βγαλμένη από τα όνειρά μου. Λες να μετακομίσω;
(παλιότερο post)

Αχ! Με πρίζωσες ρε συ mor και πιο πολύ εσύ hell κι αυτή η άνεση με την οποία μου είπες "Θέλεις διακοπές; Ε, πήγαινε!!". Ολο το πρωί ψάχνω πρακτορεία για ένα 4ήμερο στη Βαρκελώνη. Δυστυχώς για αρκετά μετά το Πάσχα, αλλά που θα μου πάει;

Προς το παρόν τις ευχές μου σε όλους. Ακολουθώ κι εγώ τη μόδα και κρεμάω ένα ταμπελάκι "κλειστόν λόγω Πάσχα".



ps. αντρέα και ηλία περιμένω για ουζάκι, hell περιμένω τα τσιλιχουρδα, μαρία μου, πάρε τα γυαλιά σου και πάμε για καφέ! τώρα!!!

4 σχόλια:

S G είπε...

θα γινω σπασαρχιδης αλλα δεν ειναι Ramplas ειναι RamBlas, και Μπαρθελονετα οχι Μπαρτσελονετα...

Παντως θα συμφωνησω, η πολη ειναι οπως θα ΕΠΡΕΠΕ να ειναι οι μεγαλες ελληνικες παραθαλασσιες πολεις (αν και θα την παρομοιαζα με την Αθηνα και οχι την Θεσαλλονικη ;-)

Αντε και αν δεν βρεις ξενοδοχειο στην Βαρκελωνη, εχω δυο δωματια αδειανα (οχι δυο Ελενες ομως). Οποιος προλαβει! (αν και περιμενω συντομα επισκεψεις απο Ελλαδα...)

Nassos K. είπε...

Επίθηθ είναι Μπαρτθελόνα, και Θέατ Ιμπίθα. ;-)

Ευχαριστώ για την πρόσκληση s_g!!

ilias n. είπε...

βαρκελώνη, ε; pas mal...

Ανώνυμος είπε...

Enjoyed a lot! whole sale perfume bottles Compact dishwasher zanussi Hunter room humidifier saab network Bank adult webcams Lowe s kitchen appliances Carlisle lawn tractor tire paris hilton marriage