Παρασκευή, Μαΐου 20

1 μήνα άκαπνος...


και συνεχίζει...

12 σχόλια:

Phantasmak είπε...

Ρε μεγάλε αν εγώ αντέξω ένα μήνα α σας βγάλω όλους για κεμπάπ (τυλιχτό).

Γεώργιος Χοιροβοσκός είπε...

Eυχομαι και χρόνο!!!!!!!!!!!!!!!!

Sofia είπε...

Χαρά στο κουράγιο σου. Εύγε

Oneiros είπε...

Συγχαρητήρια, φίλε. Καλό κουράγιο για τη συνέχεια, και στα δικά μας...

stavros είπε...

Συγχαρητήτρια!!

Όπως έγραψα και παραδίπλα, το σημείο που εγώ ζορίστικα περισσότερο ήταν όταν έκλεισα εβδομάδα άνευ καπνού.

Τώρα είμαι στους 8 μήνες παρά 10 ημέρες... :)

Nassos K. είπε...

Πέρασες το 8μηνο κι ακόμα μετράς; Δύσκολα τα πράγματα ε;

stavros είπε...

Όχι, δεν μετράω, πρέπει να κάτσω να το υπολογίσω αν χρειαστεί να το αναφέρω.
Απλώς δεν έκλεισε χρόνος ακόμα για να πω ότι "εντάξει, ξέφυγα οριστικά..."
;)

mindstripper είπε...

Κάποτε το είχα κόψει (μαχαίρι) για ενάμιση χρόνο - και μετά το ξανάρχισα (πόσο ντιπ για ντιπ μπορεί να είναι ένας άνθρωπος?) Τώρα, έχω πάλι γύρω στον ενάμιση μήνα που το έχω ξανακόψει. Η μεγάλη δοκιμασία είναι οι έξοδοι με φίλους και οι καφέδες. Όταν καταφέρει κάποιος να τα βγάλει πέρα μ' αυτά, έχει κόψει το τσιγάρο (γι αυτό έκανα να βγω από το σπίτι κι έναν ολόκληρο μήνα άλλωστε).

Από τη στιγμή που συστηματικός καπνιστής κλείνει μία εβδομάδα χωρίς τσιγάρο, έχει ξεφύγει οριστικά πιστεύω. Οργανικά. Ο πιο δύσκολος παράγοντας από κει και πέρα είναι ο ψυχολογικός.

Άντε, κουράγιο μας γενικώς :-)

Nassos K. είπε...

"Η μεγάλη δοκιμασία είναι οι έξοδοι με φίλους και οι καφέδες".

Πραγματικά. Για μια μπύρα βγήκα χθες και κοιτούσα τα πακέτα των άλλων. Αλλά στο ύψος μου... ;-)

Προς το παρόν.

stavros είπε...

Πραγματικά.
Και εγώ τον πρώτο μήνα είμουν σε εντελώς άκαπνο περιβάλλον.
Δεν ξέρω τι θα έκανααν δεν...

mindstripper είπε...

Για μια μπύρα βγήκα χθες και κοιτούσα τα πακέτα των άλλων. Αλλά στο ύψος μου...
Εντάξει, μια χαρά το πας! ;-) (εγώ έχω πάρει κι ένα πολύ ωραίο κομπολόι πάντως)

Nassos K. είπε...

Πολύ καλή ιδέα mindstripper. Πολύ καλή ιδέα.