Κυριακή, Μαΐου 22

BookCrossing

the liberation of literature
Joining BookCrossing.com is fast, easy, and absolutely free of cost.
Join now.



bookcrossing
n. the practice of leaving a book in a public place
to be picked up and read by others, who then do likewise.

(added to the Concise Oxford English Dictionary in August 2004)


Μ'αρέσουν τα βιβλία. Δεν είμαι αυτό που λεν βιβλιοφάγος, αλλά ένα καλό βιβλίο (με τα δικά μου υποκειμενικά κριτήρια) μπορεί να με κλείσει σπίτι 2-3 μέρες μέχρι να το φάω. Μ'αρέσει η αίσθησή του βιβλίου. Ενός καλογραμμένου βιβλίου και καλοστημένου που θα με γοητεύσει και θα με πάει σε κόσμους και σκέψεις που γεννήθηκαν στο μυαλό ενός άλλου ανθρώπου που δεν γνώρισα ποτέ.
Μ'αρέσουν και οι έξυπνες ιδέες. Ενα μικρό κλικ που θα γίνει στο μυαλό κάποιου και μ'αυτό να ξεκινήσει μια ιστορία, ένα παραμύθι, που δεν γραφτεί με μελάνι, αλλά με τη δράση κάποιον ανθρώπων.
Γι'αυτό μ'άρεσε και το BookCrossing. Το διάβασα στο Ε της περασμένης Κυριακής. Το είχαν κι αυτή την Κυριακή αλλά με ένα άρθρο-ευλογία στα γένια τους, και το έκλεισα πριν με ξενερώσει. Θυμήθηκα το χθεσινό post της DiS, και το αντίστοιχο του dystropopygus. Εχω καιρό να διαβάσω κάτι και θέλω κάτι ενδιαφέρον. Ισως βρω κάτι στην Διεθνής Εκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης που ξεκινά. Ισως κάπου εκεί στον κυρ-Αλέκο να βρώ κανένα βιβλίο.

Εχεις κάτι να προτείνεις;

4 σχόλια:

Oneiros είπε...

Η ελληνική κοινότητα του bookcrossing είναι αρκετά δραστήρια, είχα γραφτεί κι εγώ τον περασμένο Δεκέμβρη στην ομάδα Θεσσαλονίκης αλλά με ντροπή παραδέχομαι ότι δεν έχω συνεισφέρει ακόμα ούτε ένα βιβλίο. Έχω καταφέρει επίσης να χάσω όλες τις συναντήσεις (το meetup που χρησιμοποιούσε η ομάδα το γύρισε ξαφνικά σε συνδρομητικό μοντέλο, αλλά οι συναντήσεις εξακολουθούν να γίνονται κάθε δεύτερη Τρίτη στο Φρουτότυπο, στις 21:00). Αν δεν κάνω λάθος, στην ομάδα έχει γραφτεί και ο Άγγελος.

Nassos K. είπε...

Ειδα released το Carrie (Steven King) στο Αγαλμα Φιλιππου Β' κοντα στο Λευκο Πυργο. Λες να το προλάβω;

lazopolis είπε...

Καλή ιδέα το bookcrossing, αλλά τα βιβλία που μου άρεσαν πραγματικά θέλω να τα έχω (όχι για να τα κοιτάω αλλά για να τα ξαναδιαβάζω). Είναι όμως ένας καλός τρόπος να ξεφορτώνεσαι βιβλία που δεν σου άρεσαν και που κάποιος άλλος μπορεί να εκτιμήσει.

Dimitris Athanasiadis είπε...

Βρήκα Bookcrossing βιβλία στην Καφείνα - στο κέντρο της Αθήνας - και πήρα ένα βιβλίο. Μπορεί και να το διαβάσω...