Δεν κοιμήθηκα καλά χθες το βράδυ, δεν ξύπνησα καλά σήμερα, πάλι μαλακίες είχε η τηλεόραση, ένας βλάκας ξεσήκωσε τη γειτονιά με την κόρνα του, ενας γεράκος έπεσε σήμερα το πρωί στο πεζοδρόμιο και σχεδόν κανείς δεν πήγε να τον βοηθήσει παρά τον κοιτούσανε, σήμερα είναι Τσικνοπέμπτη, "όλη η πόλη μια παρέα" και εγώ πρέπει να έχω διάθεση για ξεφάντωμα. Ναι, και ο ουρανός είναι πράσινος και τα πυρηνικά ακίνδυνα.
Κάτι μας ψεκάζουνε και δεν πάμε καλά! Το κακό είναι πως "Η ανθρωπότητα δεν μπορεί να γυρίσει πίσω στις σπηλιές. Είμαστε πάρα πολλοί!". Το είπα και χθες και θα το ξαναπώ.
Ολοι μας (ναι, κι εγώ μέσα) έχουμε βάλει τις όμορφες μας παρωπίδες, τα ωραία πολύχρωμα γυαλιά μας και ένα μεγάλο παρδαλό καπέλο, κρυβόμαστε από τους υπόλοιπους, και κοιτάμε τον κόσμο όπως θέλουμε. Ζούμε τον δικό μας κόσμο. Ολα -νομίζουμε πως- είναι στο χρώμα και στο σχήμα που τα θέλουμε. Αν κάτι δεν φαίνεται καλό, εμείς είμαστε οι γνώστες και διδάσκαλοι του γένους που θα δώσουμε τις πολύτιμες γνώσεις μας για να διορθωθεί ο κόσμος. Μπορούμε, αν μας ακούσουν όλοι οι άλλοι, μέχρι και την τροχιά της Γης να αλλάξουμε.
Τι λέτε ρε; Βγάλτε το κεφάλι από την τρύπα κ.Στρουθοκάμηλοι!
------
Πριν λίγες μέρες ο Sgoofy αυτοκτόνησε. Και τώρα επέστρεψε! Και μας ζητάει να σοβαρευτούμε. Ποιος; Ο mr."παίζω με τον θάνατο"-και-"σας κορόιδεψα όλους"-"ας σοβαρευτούμε τώρα". Μπες πάλι στον τάφο σου Goofy, γιατί οι super μέρες σου τελείωσαν μαζί με τα φυστίκια σου. Εύχομαι να μην νιώσεις ποτέ τον πόνο του θανάτου κι ακόμα περισσότερο της αυτοκτονίας. Γιατί πραγματικά συμπάθησα τον sgoofy, μα τώρα "βγάζεις το καπέλο σου... και ω κατάρα... δεν έχεις άλλο φυστίκι..."! Δανείζομαι το λόγια τουΤάσου Λειβαδίτη
...αυτό που μας μεγαλώνει είναι, ίσως, η ίδια η παιδικότητα, που μας διώχνει, για να μην, τελικά, εννοήσουμε.που τόσο σωστά παράθεσε ο Ναυτίλος στο Σκηνοθετώντας τον Θάνατο, ο οποίος συνεχίζει: "Οσοι έκαναν "εξυπνάδες" το έκλεισαν το "μαγαζάκι" τους καταργώντας ακόμη και το nick τους κάτω απο το βάρος ενός ανυπόφορου κραξίματος". Το αυτό προτείνω και στον Goofy.
...ο καθένας ζεί με το τρόπο του την αιώνια παραπλάνηση
------
Τον τελευταίο καιρό γίνονται διάφορες συζητήσεις για την δημιουργία ενός δωρεάν εντύπου, ή πολιτιστικού διαδικτιακού community ή ενός fre-e-paper. Μου πολύ άρεσει η ιδέα και την συζητάω καιρό τώρα είτε σε blog, είτε μέσω email ή messenger ή και face-to-face, με όποιον δείχνει ενδιαφέρον. Και είναι αρκετοί αυτοί. Ο Ναυτίλος, ο talos, ο Johny-5, ο Θεόδωρος Γούτας, ο Τάκης Καμπύλης, και άλλοι non-bloggers. Χθες συζητούσαμε και με τον ManifastGR ανταλλάσοντας απόψεις για το θέμα. Τι έχουμε δει δεξιά κι αριστερά, ποιες αντίστοιχες προσπάθειες μας άρεσαν κλπ. Σήμερα πέρασα μια βόλτα από το blog και είδα ένα καινούργιο comment στο "Free e paper 2".
Περίμενα να δω κάποια καινούργια άποψη, ή μια νέα ιδέα ή πρόταση για το θέμα και αντί για κάτι τέτοιο βρέθηκα να διαβάζω την Διδασκαλία του Γκουρού του Marketing. O κατά τα άλλα αγαπητός, Sakis (aka Marketing Pro) μας εκπαιδεύει στο "Τί είναι, τελικά, το Marketing;" και στη "διαφορά Εφεύρεσης και Καινοτομίας".
Και -για να μην παρεξηγηθώ- δεν είναι οι συμβουλές που με ενόχλησαν. Αυτές είναι πάντα ευπρόσδεκτες. Είναι ο τρόπος που με ενοχλεί. Είναι ο άνθρωπος που έχει αυτόν "τον τρόπο".
updated λόγω μεγάλης κακίας
Ο Γκουρού πιστεύει πως "Για παράδειγμα, γιατί σας αρέσει ο New Yorker; Απάντηση: διότι σας αρέσει! (σ.σ ορίστε;) Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι αρέσει και στο καθένα που γράφει εκεί' απλώς, γράφει εκεί έτσι όπως σας αρέσει ώστε να πληρωθεί. Αλλού μπορεί να γράφει αλλιώς."
(σ.σ. αυτό προστάζει το σύγχρονο Marketing;)
Συνεχίζει μάλιστα "Εάν, όμως, θέλετε κάποιος (καταναλωτής, διαφημιζόμενος κ. ά.) να πληρώσουν γι' αυτό, τότε δεν είναι λογικό ότι πρέπει να σκεφτείτε το τι θέλουν αυτοί, να σκεφτείτε ποιες είναι οι δικές τους ανάγκες;".
Ωστε έτσι πήγε ο κόσμος μπροστά; Ετσι ήρθε η εξέλιξη; Και άσε με να μαντέψω.. "Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;".
------
Χθες ήταν η πρεμιέρα του της ταινίας "Ομηρος" του Κωνσταντίνου Γιάνναρη, στο "Ολύμπιον Θεσσαλονίκης". Ματαιώθηκε γιατί "Ξύπνησε ανεπιθύμητες μνήμες". Εισέβαλε ο πατέρας του Γιώργου Κουλούρη (το παιδί που έχασε τη ζωή του στη λεωφορειοπειρατεία) και άρχισε να φωνάζει πως η ταινία προσβάλει τη μνήμη του παιδιού του και εκμεταλεύεται τον πόνο του. Δεκτό.
(παράγραφος ειρωνία)
Καλύτερα μάλιστα να την ακυρώσουν. Μην την προβάλετε ποτέ! Κάψτε την! Και μαζί κάψτε όλες τις παρόμοιες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου. Αυτές που αφορούν δυστυχήματα ή και πολέμους. Και μη ξαναδώ ταινία με τη δολοφονία του JFK.
Ισως είμαι υπερβολικός, αλλά δεν μπορώ να ακούω τέτοια πράγματα. Φυσικά και σέβομαι απόλυτα τον πόνο του πατέρα.
update: υποστηρίζω το δικαίωμα του καλλιτέχνη να ασχολείται με οποιοδήποτε θέμα θέλει όσο καυτό κι αν είναι αυτό. Αρκείνα μην βλέπω ηλιθιότητες στο "όνομα της Τέχνης". Αλλά -εξίσου- δεν μ'αρέσει να περνάει κάποιος την γραμμή.
Την γραμμή της λογικής.
Ισως η ταινία δεν είναι προσβλητική. Ισως δείχνει μια άλλη όψη του νομίσματος. Ας έχουμε πρώτα άποψη και μετά να κρίνουμε. Και -κυρίως- ας μείνουμε στην κριτική και ΟΧΙ στην απαγορευση της "ιδίας γνώμης" στους άλλους.
Μη μ'αφήνεις στο σκοτάδι λέγοντας μου απλά "Αυτό είναι κακό" και απαγορεύοντας μου να το ζήσω. Δείξε μου ότι είναι κακό. Εξήγησέ μου. Κι αν δεν μπορείς ασε με να κάνω λάθος. Αλλά μην μ'αφήνεις με ένα "Γιατί έτσι".
Μη μου λες "Πίστευε και μη ερεύνα". Αρρωσταίνω.
------
Τι ήταν όλο αυτό; Που καταλήγουμε; Πουθενά! Μια απλή εκτόνωση είναι από πράγματα που δεν μου άρεσαν. Σου είπα άλλωστε να μην το διαβάσεις.
17 σχόλια:
wow ... thats a hell of a blog ... συμφωνώ μαζί σου όσον αφορά στο marketing αλλά διαφωνώ όσον αφορά στην ταινία του Γιάνναρη. Δεν την έχω δει αλλά πιστεύω πως δεν πρέπει να καίμε τις ταινίες επειδή απλά αναφέρονται σε μια "ευαίσθητη" ιστορία. Αντιλαμβάνομαι τον πόνο του πατέρα, αλλά θεωρώ δικαίωμα του καλλιτέχνη να ασχολείται με οποιοδήποτε θέμα θέλει όσο καυτό κι αν είναι αυτό.
Φοβάμαι πως δεν έγινε κατανοητός.
Το "Καλύτερα μάλιστα να την ακυρώσουν. Μην την προβάλετε ποτέ! Κάψτε την!" είναι καθαρή ΕΙΡΩΝΙΑ!
Συμφωνώ με το "δικαίωμα του καλλιτέχνη να ασχολείται με οποιοδήποτε θέμα θέλει όσο καυτό κι αν είναι αυτό", αρκεί να μην περνά την "γραμμή της λογικής".
Και είναι λεπτή αυτή η γραμμή.
Τι κρίμα να μιλάς έτσι και μάλιστα για έναν άνθρωπο που τον "ξέρεις" μόνο μέσω μιας οθόνης...
Μου πήρε ώρα να αποφασίσω αν θα "ανεβάσω" αυτό το κείμενο ή αν θα το κάνω πιο "γλυκό" ή αν θα το προσπεράσω όπως πολλά άλλα.
Δεν είναι προσωπική επίθεση. Είναι γενική η έκρηξη, απλά σε πήρανε τα σκάγια.
Ισως έχει δίκιο ο Ναυτίλος για τις Νευρώσεις.
Γι'αυτό κάνω ένα διάλειμμα.
Συγγνώμη ζητώ για όποιον έθειξα μα δεν ζητώ για τις απόψεις μου. Αυτές με κάνουν αυτόν που είμαι. Πολύ πομπώδες ακούγεται αυτό ε; What the...
Μ'αρέσει πάρα πολύ που σου βγήκαν η κακίες και είσαι η κακιά πεθερά. Το λατρεύω αυτό.
Όσο για τα e σχέδια count me in
Thnx Sofia, πραγματικά μου βγήκε η κακιά πεθερά. Αλλά λίγο κράξιμο δεν κάνει κακό.
Φυσικά είσαι μέσα για τα fre-e-paper σχέδια. Ολοι μας είμαστε.
Οσο για τα πολλά post που με ρωτάς στο email, get used to it, μου έκατσε εκτός από τα σχόλια και τις μπιχτές μου να βάζω όμορφα πράγματα που βρίσκω στο internet. Εξού και το Reloaded.
Κακώς υπάκουσα στο "μην το διαβάσετε".. ούτε ατεκμηρίωτη ήταν η μήνι σου, ούτε άτεχνη η γραφή, τέτοια head'n'gut gonzo posts θέλω περισσότερα να διαβάζω, άσε τα disclaimer άλλη φορα :-)
ΥΓ (περί marketing): Αν πρόκειται να κατέβει ψήφισμα κατά των σεντονιών marketing tutorials, υπογράφω πρώτος πρώτος και με αίμα, αν χρειαστεί. Λυπάμαι, Σάκη, αλλά πρέπει να το καταλαβαίνεις όταν το παρακάνεις, και προσπάθησαν πολλοί να σου το πουν με το γάντι. Διατύπωνε τις απόψεις σου, μην προσπαθείς να μας επιμορφώσεις με κάθε σου σχόλιο, και μάλιστα μ' αυτο τον τρόπο.
And fer Chrissakes, not everything is about marketing.. (or if it is, it's also about sex, politics, sex, art, sex and science!)
Αστέρη, δεν προσπαθώ να επιμορφώσω κανέναν. Απλώς, σε θέματα που έχω άποψη την λέω. Το ίδιο δεν κάνουμε όλοι μας; Το ότι εγώ χρησιμοποιώ περισσότερες λέξεις για να εκφράσω την άποψή μου είναι κακό; Υβριστικό; Κενολογικό; Λυπάμαι, αλλά είτε θέλω να χρησιμοποιήσω 1 λέξη είτε 1000 στα σχόλιά μου αυτό θα κάνω' αν δεν αρέσουν στον εκάστοτε blog admin. ας τα σβήσει αν έτσι νομίζει και όποιος θέλει ας μην τα διαβάσει.
Αναφορικά με τον τρόπο (ποιον ακριβώς δηλαδή;) που γράφω, πρώτον, ούτε υβρίζω κανέναν, ούτε υβρίζω γενικώς, ούτε, θεωρώ ότι λέω χαζά. Είναι αυτό κακό; Αν πάλι, εννοείς ένα, αν θες, attitude, που βγάζω στη γραφή μου τότε ναι, το έχω αυτό -και δεν είναι κακό' είναι αυτός που είμαι.
Νομίζω ότι ο ποιητής τα λέει πολύ σωστά ώρες-ώρες
head'n'gut gonzo posts?wow! Oneire με κολακεύεις :-)
Ειδικά μετά την πρόσφατη αποχώρηση του Hunter S. ThompsonΕυχαριστώ όπως και να'χει!
ΥΓ @ Oneiros:
Γράφεις: "Αν πρόκειται να κατέβει ψήφισμα κατά των σεντονιών marketing tutorials, υπογράφω πρώτος πρώτος και με αίμα, αν χρειαστεί".
Αγαπητέ Αστέρη, κράτα το αίμα σου. Ή, καλύτερα, γίνε αιμοδότης μπας και σώσεις κανέναν άνθρωπο που πραγματικά το έχει ανάγκη (αυτό θα είναι και πιο cost-effective, εκτός κι αν το αίμα σου είναι τόσο φθηνό, ώστε να το χύσεις για να υπογράψεις εναντίον μου).
Εν πάση περιπτώσει, γιατί τόση επίθεση εναντίον μου; Απλώς επειδή γράφω ό,τι γράφω όπως το γράφω; Να σου υπενθυμίσω, μια που είσαι μορφωμένο και κουλτουριάρικο άτομο, ότι υπάρχει κάτι που λέγεται free speech (κατά τα άλλα, είσαι fan του free speech gongo journalism!). Εν πάση περιπτώσει, έχεις να πεις κάτι επί της ουσίας;
Ή, απλώς, πας όπου πάει το ρεύμα; Αν κάτι δεν μ' αρέσει, προσωπικώς, είναι το αγελαίο πνεύμα. Normative influence το λένε στην Κοινωνική Ψυχολογία' τουτέστιν, συμφωνώ με την πλειοψηφία όχι για κανέναν άλλον λόγο, αλλά απλώς για να γίνομαι αρεστός σ' αυτήν. Τι κρίμα!
Από την άλλη, βέβαια, "συμπαθούμε αυτούς που λένε ευθαρσώς τη γνώμη τους, αρκεί να συμφωνούνε με αυτά που εμείς πιστεύουμε" (Mark Twain).
Τι κρίμα...αγελαίο πνεύμα...να γινόμαστε αρεστοί...
Αγαπητέ Αστέρη, κράτα το αίμα σου.[..]Εν πάση περιπτώσει, γιατί τόση επίθεση εναντίον μου;Κατ' αρχάς, χαλάρωσε λιγάκι (deja ecrit). Ακολουθεί disclaimer: η πρόταση,
Αν πρόκειται να κατέβει ψήφισμα κατά των σεντονιών marketing tutorials, υπογράφω πρώτος πρώτος και με αίμα, αν χρειαστεί.ήταν πείραγμα, ίσως τραβηγμένο, αλλά δεν το εννοούσα αυτολεξεί και δεν το έγραψα με κακία. Δεν θα επαναληφθεί, αφού βλέπω ότι σε στεναχωρεί, από δω και πέρα θα προσπαθήσω να είμαι Σοβαρός, Προσηνής και Κυρίως Ακίνδυνος. Όμως η παραίνεσή που ακολουθούσε ήταν ειλικρινής. Προφανώς δεν μπορώ και δεν έχω καμιά διάθεση να σε φιμώσω, την άποψή μου λέω κι εγώ, η οποία είναι η εξής: δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι είσαι γνώστης του αντικειμένου σου, αλλά κουράζεις με το να μετατρέπεις το σχόλιο σου για το κάθε θέμα σε εκτεταμένο μάθημα μάρκετινγκ, και μάλιστα με το ύφος αυθεντίας. Και πιστεύω είναι κρίμα, γιατί αν είχες την διάθεση να προσαρμόσεις κάπως τις συνεισφορές σου στο πνεύμα και στο θέμα των posts στα οποία απαντάς, θα κέρδιζαν πολλές συζητήσεις της μπλογκόσφαιρας.
Ή, απλώς, πας όπου πάει το ρεύμα;Τουναντίον, ήμουν από τους πρώτους που σου "τα έσυρα" :-)
Ή, καλύτερα, γίνε αιμοδότης μπας και σώσεις κανέναν άνθρωπο που πραγματικά το έχει ανάγκη[..]Να σου υπενθυμίσω, μια που είσαι μορφωμένο και κουλτουριάρικο άτομο, ότι υπάρχει κάτι που λέγεται free speech[..]Τι κρίμα...αγελαίο πνεύμα...να γινόμαστε αρεστοί.."Εντός πωλούνται γενικής χρήσεως φτηνά οικοδομικά υλικά".. Καταλαβαίνω την πικρία σου και προσπερνάω τα παραπάνω. Συνεχίζω να είμαι ουδέτερα διακείμενος απέναντί σου' αν έχεις διάθεση για flames, λυπάμαι αλλά δε θα σου κάνω τη χάρη.
Νομίζω ότι ο ποιητής τα λέει πολύ σωστά ώρες-ώρεςΌπως είπα, καταλαβαίνω την ενδεχόμενη πικρία σου, αλλά πες μου ειλικρινά: αυτό το θεωρείς ποίηση; Έχουμε χάσει τελείως τη μπάλα, μου φαίνεται..
(σόρι για το "σεντόνι", CM)
Αστέρη, χαλαρός είμαι (και ειλικρινής). Τόσο χαλαρός, μάλιστα, που δεν θα ανταπαντήσω γιατί θα κάνω πάλι κανένα (λογικό θέλω να πιστεύω, κι όχι ρητορικό...) "σχόλιο-σεντόνι".
Δεν με ενοχλούνε τα σεντόνια Oneire. Με ενοχλούνε τα σεντόνια που δεν έχουν νόημα και λογική (και δεν μιλάω για κάποιο συγκεκριμένο).
@Sakis:
Καλά κάνεις και είσαι χαλαρός. Ετσι πρέπει να είμαστε όλοι. Και χαλαρά λοιπόν σου λέω το εξής. Γράφεις: "Αν κάτι δεν μ' αρέσει, προσωπικώς, είναι το αγελαίο πνεύμα. Normative influence το λένε στην Κοινωνική Ψυχολογία' τουτέστιν, συμφωνώ με την πλειοψηφία όχι για κανέναν άλλον λόγο, αλλά απλώς για να γίνομαι αρεστός σ' αυτήν. Τι κρίμα!"Πριν λίγες μέρες κατηγόρησες τον ManifestoGR κι εμένα ότι συζητάμε για να "στύσουμε" κάτι με βάση το δικό μας γούστο και πάνω στις δικές απόψεις, ενώ -όπως είπες- θα έπρεπε να σκεφτόμαστε το τι θέλει ο καταναλωτής.
Τελικά τι είναι το σωστό;
Οσο για τον Mark Twain δεν βλέπω που έχει λάθος σ'αυτό που λέει. Πραγματικά "συμπαθούμε αυτούς που λένε ευθαρσώς τη γνώμη τους, αρκεί να συμφωνούνε με αυτά που εμείς πιστεύουμε". Που είναι το επιλήψιμο; Στο "ευθαρσώς" ή στο "αρκεί";
Περιμένω το χαλαρό και τεκμηριωμένο σεντόνι-απάντησή σου. ;-)
Αγαπητέ Νάσο,
Πρώτον, δεν κατηγόρησα κανέναν. Απλώς εξέφρασα την άποψή μου. Το κακό με την απρόσωπη, μέσω υπολογιστή, επικοινωνία είναι ότι πάρα πολύ εύκολα δημιουργούνται παρερμηνείες.
Όσον αφορά στον M. Twain, πράγματι... Σκέψου το...
Μα δεν είπα ότι κατηγόρησες κάποιον, απλά ότι μου φάνηκες πως δεν έχεις καταλήξεις με ποια από τις δύο θέσεις συμφωνείς.
Και φυσικά, καλά κάνεις και λες τη γνώμη σου. Την οποία θα ήθελα να ακούσω (διαβάσω) για τα λεγόμενα του Mark Twain.
" Μα δεν είπα ότι κατηγόρησες κάποιον"
"Πριν λίγες μέρες κατηγόρησες τον ManifestoGR κι εμένα"
ok. To παίρνω πίσω. ΕΙΠΑ ότι κατηγόρησες κάποιον.
Ας μην το κάνουμε μεσημεριανή εκπομπή εδώ.
Απλά, εξακολουθείς να μην έχεις απαντήσει στο ερώτημά μου.
Δημοσίευση σχολίου