Τρίτη, Μαρτίου 29

Immortel


Ιmmortel (ad vitam) του Enki Bilal.


Μια από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει τελευταία. Η φαντασία του Bilal, τα εκπληκτικά σκηνικά, το 3D που σ'αφήνει μ'ανοιχτό το στόμα και δεν μπορείς να ξεχωρίσεις το πραγματικό από το ψεύτικο (ή μήπως όλα είναι πραγματικά;).

Ακόμα έχω τα πλάνα στο μυαλό μου. Ταινία από αυτές που μπαίνουν στο top20 μου χωρίς πολλά πολλά. Ταινία από αυτές που απορείς γιατί δεν κατάφερες να πείσεις τους φίλους σου να την δείτε στον κινηματογράφο. Ταινία που δεν την περιγράφεις αλλά απλά την προτείνεις ανεπιφύλακτα.

Μάθετε περισσότερα στο imdb, στο επίσημο γαλλικό και ιαπωνικό site, και μην ξεχάσετε να επισκευτείτε την επίσημη σελίδα του δημιουργού Enki Bilal.

4 σχόλια:

Η Κουρούνα είπε...

Δυστυχώς την είδα *μόνο* σε dvd. Συμφωνώ μαζί σου. Από τις καλύτερες που έχω δει, ακόμα κι αν δεν ήμουν φαν του Μπιλάλ.

Nassos K. είπε...

Αν το παλιομοδίτικο κόμικ μπορεί να μεταμορφωθεί σε τέτοιο eye-candy τότε είμαι! :-D

Ανώνυμος είπε...

Excellent, love it! Order didrex c o d Duration of nexium usage Pilates ab Manual wheelchair user statistics report census bureau Gay and lesbian magazine v8 isuzu trooper Cheapest car rentals in denver wheelchair accessible south travel Buy didrex pay pal http://www.discountperfumessoap.info/norton-antispam-outlook-toolbar.html Acuvue+advance+astigmatism+hydraclear pontiac grand prix performance parts ga infiniti dealership

Ανώνυμος είπε...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. Oregon power ball result Rimedi cellulite braccia training management gay chat