Τετάρτη, Ιουνίου 8

Παράλογος admin και άλλες ιστορίες

Προσπαθώ να μπω σήμερα στο myphone.gr αλλά προσγειώνομαι πάνω σε ένα ωραιότατο μήνυμα που με ενημερώνει πως δεν έχω πρόσβαση σ'αυτή την ενότητα.
Ορίστε;
Το κλείσαμε το μαγαζί; Η έχουμε τεχνικά προβλήματα. Επιχειρώ να μπω στο forum, στο gallery, στο δικό μου προφίλ, τίποτα. Ερημος. Τα μαζέψανε και φύγανε. Κάτω δεξιά έχει ένα μικρό link που λέει Log out. Λες;
Κλικ.
Ψάχνω το προφίλ μου και είμαι banned. Μμμμάλιστα. Ετσι απλά. Χωρίς ενημερωτικό email ή έστω προσωπικό μήνυμα. Τίποτα. Απλά banned. Φασιστικά. Να το χαίρεστε το site σας.
Θεωρώντας πως το συγκεκριμένο site/forum κάθε άλλο παρά ερασιτεχνικό και παιδικό είναι, περίμενα μια ενημέρωση ή ειδοποίηση για την ενέργεια στην οποία προτίθεται να προβεί ο οποιοδήποτε admin (έχουν μαζευτεί και πολλοί πανάθεμά τους).
Τουλάχιστον αυτή είναι η σωστή διαδικασία την οποία κάποιος ενήλικος νοήμων θα ακολουθούσε. Ακόμη και στην περίπτωση που κάποιο post ή άλλη ενέργεια, κάτω από το username μου, κρίθηκε ενάντια στους όρους του myphone.gr, δεν δικαιολογεί την άνευ προειδοποίησης διαγραφή του account (και απ'όσο διάβασα στους όρους χρήσης δεν έκανα κάτι που να εναντιώνεται σ'αυτούς).
Εστειλα ένα ωραιότατο email στον διαχειριστή απαιτώντας τους λόγους για την διαγραφή, κι αν με ξαναδείτε να μου γράψετε. Αν τους νοιάζει; Να σου πω χεστήκανε, αλλά δεν είναι αντιμετώπιση user αυτή.

update: Για να καταλάβετε τους τύπους αυτούς σας δείνω ένα απόσπασμα Από την σκληρή ζωή ενός Administrator

Δεν υπάρχουν σχόλια: