Τετάρτη, Ιουνίου 8

Google vs. Yahoo! Interface Design



Ο πόλεμος ανάμεσα σε Google και Yahoo! συνεχίζεται. Πως αντικρούονται τα προϊόντα του ενός με τα αντίστοιχα του άλλου σύμφωνα με τις διάφορες ανάγκες των χρηστών;
Ορισμένα είναι πανομοιώτυπα(Web Search, Image Search), κι άλλα διαφέρουν σημαντικά(Groups, Product Search). Ας τα δούμε δίπλα δίπλα.

Η έλειψη χρόνου δεν μου επέτρεψε να το μεταφράσω.
Διάβασε το -πολύ καλό άρθρο- Google vs. Yahoo! Interface Design

update: δες κι αυτό από το Usability In The News, που οδηγεί εδώ.

2 σχόλια:

Oneiros είπε...

...και σε τέτοιους πολέμους, μετράνε πολύ οι λεπτομέρειες, και οι υποκειμενικές κρίσεις, περισσότερο απ' όποιαδήποτε metrics. Είχα κάνει profile στο MyYahoo από την πρώτη εποχή λειτουργίας του, και πέρασα πολλές ώρες σκαλίζοντας το interface και προσθέτοντας πηγές ενημέρωσης, όταν ακόμα τα RSS feeds δεν ήταν κοινός τόπος. Συνεχίζω να έχω το profile αλλά δεν συχνάζω στο MyYahoo εδώ πολύ καιρό, ενώ άφησα να λήξει και το email μου εκεί. Ο λόγος είναι ότι η απότομη αλλαγή πολιτικής χρήσης (TOS) σε καθαρά πιό επιθετική γραμμή marketing, πριν 3 χρόνια με απώθησε ως χρήστη (ο βασικός λόγος που δεν κλείνω το account είναι κάποιες λίστες στις οποίες είμαι γραμμένος). Παρ' ότι έχω υπ' όψη μου Υποσυνείδητα επιλέγω το Google για τις περισσότερες υπηρεσίες' το branding του είναι λιγότερο tarnished (δες επίσης το σχόλιο περί nicest takedown note εδώ).

Nassos K. είπε...

Το δικό μου το όνομα το εμφανίζουν και οι δύο σωστά. Ποιό να χρησιμοποιώ; lol

Πέρα από πλάκα, το Yahoo! δεν το προτίμησα ούτε στα καλά του. Viva Google.