« Home | volumen #05 » | H μοναξιά της κορυφής » | F1 | Για γέλια και για κλάματα » | Smart fortwo cabrio » | PostSecret » | I sense great hotness! » | Online κατάρτιση των δημοσιογράφων » | Cultivate Lamp και άλλα design » | Η αλήθειες και η "Κότα ο άνθρωπος" » | Mini Brain Bytes »

Τετάρτη, Ιουνίου 22

» Pro tips for particles

particles

From smoke to shooting stars, follow our collection of professional tricks for 3ds max, Maya, LightWave and Cinema 4D to bring your particle effects to life

άρθρο του ComputerArts

Οι φορές που χρησιμοποιήσα κάποια εφαρμογή 3D για επαγγελματικούς σκοπούς είναι μετρημένες στα δάχτυλα, και επιπέδου απλά wireframed models για εισαγωγή στο Flash. Ούτε textures, ούτε φωτισμός κλπ.
Αρχάριος στο 3D και ζηλεύω όταν βλέπω όμορφες δουλειές από ταλέντα του χώρου (π.χ. ρίξε μια ματιά στην κατηγορία 3D Modelling του gfxartist), και χαίρομαι σαν μικρό παιδί όταν παιδεύομαι κανένα ΣουΚου με ένα tutorial σαν το παραπάνω, νομίζοντας ότι θα φτιάξω το επόμενο Ice Age.
Αν ποτέ φτάσω σ'αυτό το επίπεδο, θα σου πω.
By Nassos K. @ 6/22/2005 08:24:00 μ.μ.
_